Apie tada kai myli tai, kas ne tavo

Turiu galvoj, neromatiškai. Normalia (? Nežinau ar meilę būtų galima skirstyti normalumo ribose, bet anyway), nesavanaudiška meile. Jeigu jau imant versiją (kuriai aš dažniausiai pritariu), kad žmonės yra itin savanaudiški gyvūnai, šita meilė šiek tiek pagražina žmonių rūšį. Dabar imkim ir susimąstykim, kiek mes visko daug mylim, bet kas yra ne mūsų. Žmonės, su kuriais nesieja giminystės ryšiai ir su kuriais gal nebendrauji, bet vistiek myli. Gyvūnai, kurie suteikia tiek džiaugsmo. Įdomu suvokti, kiek daug visko yra. Štai pora maniškių.

Aš labai myliu kitų žmonių sūnų. Berniuką. 5 metai jam šį gruodį. Seniau, vadindavo mane mama. Nemačiau jo jau porą metų, bet esmė tame, kad gyvenime jam linkiu visko, ko geriausio.  Ir jei jis būtų mano sūnus, auginčiau jį šiek tiek kitaip, bet tai irgi ne mano problema 😀

Mylėjau (kol nenumirė, dabar ji dangui drasko nuogas šv. Petro kojas, hehe) kitų žmonių katę. Niekad nenorėjau ją turėti, tiesiog labai mylėjau. Buvo sukta ir draskėsi belenkaip. Aš buvau pirma, kuri ją mažytę paėmė į rankas, kai vežėm dovanoti.

Vis dar myliu  kitų žmonių šunį. Žinau, kad ir ji mane myli. Trenktas šuo, bet aš ir myliu tik trenktus.

Myliu kito žmogaus brolį. Mačiau kaip augo ir kaip iš erzinančio mažvaikio pavirto į kažką visai protingo ir tvirto.

Myliu kito žmogaus mamą. Ji parodė, kad kartais mamos gali būti kažkas panašesnio į draugę, su kuria galima kalbėti apie daugybę dalykų.

Myliu kito žmogaus vaikiną. Jis galėtų būti pavyzdys visiems  kitiems ir parodė kad tokių tikrai būna.

Myliu kito žmogaus draugą. Jis yra nuostabus žmogus, bet pagrindinis dalykas už ką jį myliu yra tai, kad jis sugeba jau porą metų prajuokinti vieną mano draugę ir kai apie jį kalbėdavo, jos akys šiek tiek labiau sužibėdavo nei įprastai. Jis pats turbūt nežino kiek daug jai reiškia, bet čia jau kita istorija.

Myliu kito žmogaus draugę. Taipogi (nevartotinas žodis) už tai, kad suteikia tiek laimės ir šiek tiek spindinčių akių kitam man labai svarbiam žmogui.

Norėčiau tikėti, kad tai tubūt yra viena mažiausiai savanaudiškų meilės krypčių. Įdomu, ar kiti žmonės irgi tiek myli? O gal meilė kitiems yra ne taip kaip aš suprantu? Visko gali būti, tačiau vistiek skirkit savo gerų minčių tiems žmonėms (ir apie gyvūnus pagalvokit, jie eina į dangų irgi) karts nuo karto. Galų gale, jie daro kažką kitą laimingais ir taip daro pasaulį šiek tiek laimingesne vieta gyventi.

Leave a Reply

